Khamis, 24 Februari 2011

Aku, dia & vintage

Apa tue? Aku, dia & vintage? Ni aku tahu dari satu blog oleh Lady Dyla. Satu contest mengedit gambar dianjurkan oleh KomAndTheTypewriter. Tetiba ingin pula mencuba nasib.. yer.. Yang sebenar-benarnya aku bukannya pakar dalam bidang vintage memvintage ni. Tapi bila baca direction dia, aku cecubalah buat cam ni..

                                                         
                                                              Jovan pic (Sebelum)


Jovan pic (Selepas)


                                                                Jaff & Jess (Sebelum)


Jaff & Jess (Selepas)



Me & friend (Sebelum)



                                                                Me & friend (Selepas)




                                                                          Sebelum


Selepas



                       Sebelum                                                                        Selepas



Nak tahu lebih tentang contest ni nah klik sini

5 ulasan:

kamarukom berkata...

sy dh letak awk dalam list tu :)
seb bek sy jmpe hehehe
gudlak ye anne ^^

Anne Orvile berkata...

makasih..makasih.. mukanya eh rupanya ada pluang gak yehh..

Amira Anorah berkata...

wahh..goodluck ;)

Amira Anorah berkata...

bukan direction..rasenye instructionn...kan?hehehee

Anne Orvile berkata...

hehe..hentam je lah.. dah kelam kabut buat post tu..

Catat Ulasan

Apa komen anda?

Jangan tengok je, komen la sikit...

Template by:

Free Blog Templates